trebrasaker.blogg.se

Min hyllning till de saker som är bra i mitt liv.

Familj

Publicerad 2013-03-10 00:58:00 i Allmänt,

Har spenderat helgen med familjen/grannarna.
Eftersom jag börjat planera flytt har jag tagit tillfället i akt och spenderat "kvalitetstid" med mina grannar. Fredagen började med äventyrsbad, hopp från trampolin och glass. Sedan gick vi hem och åt en massa god mat. Kvällen avslutades med att jag och storasyster somnade framför the Matrix precis då svåger kom hem från jobbet. Idag har vi gjort pizza, spelat TP, sett på melodifestivalen och torkat tårar på besvikna små barn som tyckte att fel låt vann.
Fredagen:
Det kom en katt och hoppade upp i min famn och vi somnade tillsammans till the Matrix.
Sen kom den andra på besök och väckte oss andra.
Lördag:
Mellan middagen och melodifestivalen blev det kaffe, avec, brasa i kakelugnen och TP. Barnen låg på golvet bredvid bordet och såg på Sailor Moon.
Sen fick vi trösta barnen godnatt och säga att Yohio troligtvis ändå inte skulle ha vunnit eurovisionen eftersom Sverige vann 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela