trebrasaker.blogg.se

Min hyllning till de saker som är bra i mitt liv.

hinder

Publicerad 2013-02-20 16:35:31 i Allmänt,

Jag har fått veckouppdrag.
Denna vecka handlar det om att kringgå hinder och motstånd.
Dagens hinder var att jag tagit för givet att jag skulle kunna träna på samma gymanläggning som jag har kort på hemma. Ringde dit och fick veta att så inte alls var fallet. Men genom att vara snäll och tillmötesgående har jag nu fått gratis träning medan jag är på sportlovssemester utomstädes.
Blev otroligt trevligt bemött av anläggningens föreståndare när jag kom dit.
Trevnaden jag kände gjorde att jag slog mitt tidsrekord för 5km på crosstrainer.
 
Jag hade aldrig trott att jag skulle må så bra av träningen att jag skulle skriva om det i detta forum. Nu är det egentligen min strategi för att kringgå hinder och ett fantastiskt bemötande från andra människor som är grunden till denna dagens glädje, träningen är bara ett bihang.
 
Kill them with kindness. Funkar varje gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela