trebrasaker.blogg.se

Min hyllning till de saker som är bra i mitt liv.

året

Publicerad 2013-12-31 18:01:00 i Allmänt,

Årets skiva: Antiphon - Midlake
Årets fest: har varit med om flera festliga tillfällen i år.
Årets läsning:  nyckeln
Årets teveserie: doctor who
Årets samarbete: jag och nya klassen
Årets nostalgi: svartvita foton i ett kuvert på släktingar
Årets ångest: bilproblem, köpa lägenhet och sånt.
Årets vuxenpoäng 1: köpa lägenhet
Årets vuxenpoäng 2: byta jobb och byta stad
Årets klubb: dansen på systers bröllop
Årets resa, inrikes: hem till mamma över julen
Årets resa, utrikes: paris
Årets naturromantik: att sitta vid vattnet utanför görvälns slott
Årets lärdom: att man klarar mycket om man bara vill det
Årets (lilla) besvikelse: relationer
Årets (stora) besvikelse: bröstcancer
Årets glädje i olyckan: att skratta, pussas och att krama om mamma
Årets sport: pingis
Årets spelning: när jag grät på elevernas julspel när dom sjöng bjällerklang och var sjukt glada
Årets färg: turkos
Årets butik: hemtrevligt
Årets land: sverige
Årets citat: "it's just the way my heart beats, ever so slightly"
Årets frisör: jag själv och luggen
Årets fordon: bilen som jag gjorde mig av med och släppte all bilångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela