trebrasaker.blogg.se

Min hyllning till de saker som är bra i mitt liv.

Tre saker

Publicerad 2013-04-28 18:01:00 i Allmänt,

Tre färdigheter du önskar att du hade
Duktig på ekonomi
Spela gitarr
Springa fort och långt
Tre saker du vill göra
Åka utomlands
Köpa möbler
Hitta fina tapeter, billigt
Tre saker du önskar att du sluppit
Vara sådär urbota ledsen som jag blivit några gånger
Vara utsatt i skolan när jag var liten
Lägga ut så mycket mycket mycket pengar på bilar
Tre saker du önskar att få slippa
Lämna in bilen på verkstad
Flyttpacka
Stressa
Tre saker du snott
Har stulit ett och annat hjärta i mina dagar
När jag var liten brukade jag sno tior och femmor ur mina föräldrars jackfickor ibland
Kan inte komma på nåt mer, jag är för ordningssam för att sno saker
Tre saker du gett bort
En tavla
Blandskivor
Kläder
Tre saker du fått
En soda stream
En resa till Paris
Ett smyckesskrin
Tre prylar du vill ha
Ett matbord
En soffa
Stolar
Tre prylar du borde göra dig av med
Gamla foton
Min gamla dator
En massa "vänner" på facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela