trebrasaker.blogg.se

Min hyllning till de saker som är bra i mitt liv.

Saker idag

Publicerad 2012-09-25 20:16:15 i Allmänt,

1. Jag blev just med fåtölj
Genom livets under, som är slumpen och snälla familjemedlemmar så har jag precis blivit ägare till en superfin läsfåtölj.
 
2. Att bo nära familj
Att kunna bo nära några av sina familjemedlemmar är fantastiskt bra. Att få känna sig behövd och uppskattad när man bor ensam är en ynnest. Idag fick jag stå för kakao när paniken infann sig hos familjen som skulle baka kakor till jobbet såhär lite för sent för att gå över till närmaste affär mitt i baket.
 
3. Vackra blommor.
Trots att jag får lön den 27e och inte har speciellt många slantar kvar på kontot så säljer matvarubutiken nära mig billiga och fina blommor. Jag slog på stort och köpte mig en vacker blomma idag. Den pryder nu min byrå och rummet känns mycket mer hemtrevligt. Billig vardagslyx.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela