trebrasaker.blogg.se

Min hyllning till de saker som är bra i mitt liv.

fredagkväll

Publicerad 2012-09-28 19:29:27 i Allmänt,

1. Studiedag
Idag var det studiedag och jag slappnade av på ett sätt som jag inte gör när eleverna är på skolan. Vilket i sin tur medfört att jag är pigg och glad en fredagskväll!
 
2. Remixar
När jag nu är pigg så har jag en helkväll med hemmafix planerad. Hemmafix för mig är som dataspel är för en kille som går teknik på gymnasiet. Jag har passat på att äta innan så jag inte glömmer att göra det efter jag satt igång. Till saken: som bakgrund till mitt hemmafix satsar jag på remixar ikväll.
Här är en av dom. Både Erlend Oye och Fred Falke på en gång, kan nästan inte bli bättre.
 
3. SongPop
Fick en förfrågan på facebook från en kär gammal vän. Det var en utmaning i ett spel som heter SongPop. Jag spelar egentligen inte spel på FB längre efter Kingdoms of Camelot-katastrofen. Men det här var helt fantastiskt.

Kommentarer

Postat av: Jenny Backlund

Publicerad 2012-09-29 11:25:16

Vilket bra tema på en blogg Klara! Räkna med en trogen läsare! Kram Jenny

Svar: Hej Jenny! Vad roligt! Kram
Klara

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela