trebrasaker.blogg.se

Min hyllning till de saker som är bra i mitt liv.

Tre personer på liten plats

Publicerad 2012-10-31 22:27:00 i Allmänt,

Igår var jag hos min syster när hennes barn skulle lägga sig.
Jag har alltid lyft upp Estrid när vi ska kramas.
När jag hade henne i famnen fick jag en attackkram av Nils bakifrån.
Två små armar höll om mina ben hårt hårt hårt.
Det blev en trippelkram och dom släppte inte förrän vi allihop höll på att ramla i en liten kramhög för att Nils kramades så hårt att jag hade svårt att hålla balansen med Estrid i famnen.
Bästa kramen EVER!
 
Kom på att jag hade en bild på hur det brukar se ut när jag och Estrid kramas, även om bilden är snart två år gammal och det var 21h sedan jag skrev inlägget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela