trebrasaker.blogg.se

Min hyllning till de saker som är bra i mitt liv.

Torsdag

Publicerad 2012-10-24 14:44:43 i Allmänt,

Snart är det November, och jag måste erkänna att jag längtar lite. Jag längtar efter årets längsta, bitiga, slitiga och mörka månad. För under november får man förbereda inför december.
 
I år ska jag göra julpyssel, klippa ut snöflingor och sätta på mina fönster hemma, köpa/göra en krans och sätta på dörren osv.
 
Har fått en otrolig lust att se the nightmare before christmas.
Men jag ska spara på den karamellen ett tag till.
 
Tills dess kan vi alla njuta av Fiona Apples fantastiska cover på Sally's song från samma film.
 
 
En till bra sak:
Imorgon ska jag till Fräckestan på kurs. Så jag får sovmorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela