trebrasaker.blogg.se

Min hyllning till de saker som är bra i mitt liv.

Tillbaka på jobbet

Publicerad 2012-10-17 14:15:00 i Allmänt,

1. Jag känner för första gången på flera veckor att jag faktiskt får nåt gjort
Helt ok första dag med en lång lektion och planeringstid resten av arbetsdagen. 
 
2. Jag har bokat upp mig dom tre kommande helgerna med saker som bara är för mig och min egen skull.
Träffa familj, titta på fin konst, byta däck, köra bil, bli uppassad med mat och varm dryck, pussa på min gudson osv. 
 
3. Har haft den förut, men spellistan som jag länkade till lite tidigare är så vansinnigt bra.
Lyssnar på den i princip hela tiden jag får möjlighet till det. Den har räddat den här första sega dagen tillbaka på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela