trebrasaker.blogg.se

Min hyllning till de saker som är bra i mitt liv.

Lista saker

Publicerad 2012-10-29 20:05:21 i Allmänt,

Hittade en lista att fylla i. Man skulle egentligen fylla i fyra av allting, men det skiter jag i. Tre ska det vara!
 
Three jobs you´ve had in you life:
1. Lärare
2. Truckförare och matpackare på lager
3. Säljare på Tag själv-lagret på IKEA

Three movies you could watch over and over
1. Royal Tenenbaums (I know you ass hole!)
2. Elf (I just like to smile. Smiling's my favorite)
3. Everything is Illuminated (Grandfather say this is not possible)

Three cities you´ve lived in.
1. Örnsköldsvik
2. Umeå
3. Uppsala

Three tv-shows you like to watch:
1. Twin Peaks
2. Doctor Who
3. Downton Abbey

Three cities you´ve been on vacation
1. Cork
2. Toronto
3. Berlin

Three websites you visit daily
1. Facebook
2. Dagens Nyheter
3. Smhi

Three of your favorite foods
1. Sushi
2. Pommes
3. Avocado

Three things in your room
1. Sängen
2. Fåtöljen
3. Dobron

Three things you are wearing right now
1. Min randiga filt som heter Eivor
2. Armmuddar med pärlor på som min mamma stickat
3. Halsbandet som min mamma fick när hon tog studenten som jag sen fick när jag tog studenten

Three places I´d rather be right now
1. Bredvid mamma
2. Hos Erika, Gustaf och Timo
3. I en hotellsäng på ett hotell som ligger i nån vacker stad t.ex London, Berlin, Barcelona, Rom m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela