trebrasaker.blogg.se

Min hyllning till de saker som är bra i mitt liv.

Ett försök

Publicerad 2012-10-15 16:59:00 i Allmänt,

Jag ska försöka lista tre bra saker med att vara sjuk. Eftersom jag just nu tycker att det är så otroligt plågsamt att vara sjuk för 7e dagen i rad.
 
1. Jag slipper gå på jobbet och vara rädd för att bli sjuk.
 

2. Jag kan ringa mina föräldrar var och varannan minut, för dom är pensionerer och har tid att svara mitt på dagen.
 

3. Jag kan tänka på framtiden och göra planer för den.
 
Tillägg:

Skypade med min gudson och syster medan dom åt middag och fick höra Timo sjunga blinka lilla stjärna där. Sen har jag köpt biljett upp till Umeå över jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela