trebrasaker.blogg.se

Min hyllning till de saker som är bra i mitt liv.

Time And Relative Dimention In Space

Publicerad 2012-11-17 22:44:13 i Allmänt,

Igår satt jag uppe till två på natten och mätte med linjal, ritade noga noga och hade ljus tända.
Jag hade googlat fram måtten på en Tardis. Medan jag ritade lät jag gamla avsnitt av Doctor Who gå på i bakgrunden.
 
Det är för mig så fantastiskt att försjunka i något som jag verkligen njuter av att göra så att jag inte vill lägga mig.
 
Idag la jag dessutom lite pärlplatta. Terapeutiska hantverk.
 
Jag har även målat den blå och lagt till den rätta texten. Men jag känner mig inte helt färdig än, så den ligger och vilar lite tills jag gör färdigt den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela