trebrasaker.blogg.se

Min hyllning till de saker som är bra i mitt liv.

Lånar någon annans röst

Publicerad 2012-11-05 22:53:00 i Allmänt,

Eftersom jag blev sjuk igen/fortsatt att vara sjuk i helgen har jag idag, efter två lektioner, tappat rösten mer eller mindre helt.
 
Så jag såg en film lite halverst. Började pyssla med en tavla. Kände mig rastlös för att filmen inte var så bra som jag hade hoppats. Försökte gnola lite medan jag skar ut trianglar, men det gjorde mest ont.
Jag tänkte efter lite.
-Vad vill jag mest av allt göra just nu? Vad längtar jag efter så mycket så att jag knappt kan tänka på annat?

Svaret var mer självklart än det faktum att jag borde börjat göra mig i ordning för sängen och inte alls fortsatt pyssla.
 
Doctor Who
 
Och nu vet jag vad ni tänker.
"Men Klara, nya Doctor Who kommer ju inte ut förrän 25e december..."
Det tänkte jag med.
 
Vad kan man göra då?
SE OM GAMLA AVSNITT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Klara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela